Dag 12: Weekend staat weer voor de deur.

14 december 2019 - Kololi, Gambia

Deze dag zijn we na het ontbijt meteen gaan knallen. Vandaag pakken extra lang door om een aantal dingen af te krijgen voor het weekend.

Op de grote school zit de laatste laag verf er op en Drees is begonnen met de muurschildering. Het wordt een waar kunstwerk. Op maandag verwachten we dat dit project wel af komt.

Op de kleine school is er verder gewerkt aan het stucen van de muren. Eindstand: alle binnenmuren zijn volledig gestuct. Meteen maar een begin maken aan het dak dan maar!

De wc is vandaag zo goed als af gekomen alleen moet het dak er nog op en willen we het geheel een likje verf geven.

Na de werkzaamheden hebben we een WODje gedaan onder leiding van Drees en vervolgens was het tijd om het weekend in te luiden!

Om 21.00 uur hebben we heerlijk gegeten bij een mooi en luxe Mexicaans restaurant. Fajita's, burrito's, nacho's en wraps, maar ook de gamba's met bacon, pork ribs en steaks gingen er goed in!

Door de zware week was iedereen wel redelijk moe en zijn de meesten naar huis gegaan . Een klein groepje heeft nog een drankje gedaan bij een bar.

Morgen beachday!